Tuesday, January 13, 2009

Buna rekor derler


Uzuun zamandir yazmamistim sanki bugünü bekler gibi son posttan sonra.

Mehmet Okurun daha iyiye gidecegine ve sayi ortalamasini yükseltecegine inandigimi söylemistim. Ilk önce 20 sayi atti ondan beri daha sonra da dün aksam Indiana Pacers'i 120-113 maglup ettikleri macda 43 sayiya imza atti ki bu hem kendi kariyerinin rekoru hemde Utah Jazzda yaklasik 35 yil sonra ilk defa 40 ve üzeri atan oyuncu oldu.

Mehmet Okur da Hidayet Türkoglu da kariyerlerinin en yüksek sayilarini (hemde gercekten yüksek) Türkiyede degil NBA gibi bir ligde kaydedmeyi basarmislarsa bu benim icin Türkiyedeki oyunculara göre 2 gömlek fazla olduklarini gösterir. Mehmetin bundan önceki rekoru 38 sayiydi Hidayetin de su anda bildigim kadariyla 35.Insallah Hidayette 40 sayisina ulasir yakinda. Böyle sürekli ülkemizi harika sekilde temsil eden bu iki güzide sporcumuzu devlet de gerektigi sekilde ödüllendirir.

Ha tabi bu arada Nihat'a da deginmeden gecemeyecegim. Bence yurt disindaki futbolcularimizdan en degerlisi Nihattir.Gittigi her takim yokdan var oluyor ve Nihat sürekli gol kralligina oynuyor.Milli takimda yaptiklari da cabasi.

Iste bu yüzden bu üc sporcumuza "Devlet üstün hizmet seref madalyasi2 verilmesini dört gözle bekliyorum.

No comments: